تجربیات یک خبرنگار انتظامی و حوادث

مبینا آقاخانی
تجربیات یک خبرنگار انتظامی و حوادث

مبینا آقاخانی هستم
خبرنگار انتظامی و حوادث
دانشجوی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
عکس ها و نوشته هایم در اینجا بماند به یادگار...

بیست وسه سال تفاوت سنی عامل جدایی زوج

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ


یک مرد میانسال با حضور در دادگاه خانواده گفت:23سال با همسرم اختلاف سنی دارم و همین عامل باعث شد قبل از شروع زندگی مشترکمان از من فرار کند.

به گزارش خبرنگارتوانا،دختر نوجوان که به اجبار پدر با مردی که حدود 23سال از او بزرگتر بود ازدواج کرده بود 1ماه بعد از جاری شدن خطبه عقد و نزدیک شدن به مراسم عروسی از منزل پدرش فرار میکند و بعد از گذشت یک هفته هنوز برنگشته است.

مرد میانسال گفت:فکر میکردم گلناز بخاطر دارایی های مالی ام به این ازدواج تن دهد و مرا تحمل کند ولی حالا که میبینم به اجبار پدرش مجبور شده بود به عقد من دربیاید من راضی نیستم تمام عمرش را در نارضایتی سر کند و برای اینکه پدرش دوباره اورا مجبور نکند خودم طلاقش میدهم.

اما با گذشت یک هفته از فرار گناز از خانه پدری اش هنوز اثری از او نیست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۵
مبینا اقاخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی