تجربیات یک خبرنگار انتظامی و حوادث

مبینا آقاخانی
تجربیات یک خبرنگار انتظامی و حوادث

مبینا آقاخانی هستم
خبرنگار انتظامی و حوادث
دانشجوی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
عکس ها و نوشته هایم در اینجا بماند به یادگار...


زنی در دادگاه خانواده گفت:من وهمسرم از یک طبقه اجتماعی نبودیم و همین اختلاف سطح طبقاتی از ادامه زندگی منصرفم کرد.

به گزارش خبرنگارتوانا،یک زوج جوان به دلیل فشارهایی که از طرف خانواده هایشان  به منظور اختلاف طبقاتی موجود و مشکلات اقتصادی ،حاضر به طلاق گرفتن شده اند.

آتوسا و محمد که دوجوان از دو خانواده متفاوت از لحاظ اقتصادی و فرهنگی هستند پس از اشناشدن در محل کارشان در یکی از شرکت های مهندسی باهم ازدواج میکنند.درحالی که از ابتداهم میدانستند که اختلاف طبقاتی حاکم بین خانواده هایشان بسیار زیاد است.

آتوسا 25ساله در خانواده ای که در شمال شهر زندگی میکنند به دنیاامده واز اول زندگی اش هرچیزی راکه میخواسته در اختیار داشته است.

و اما محمد 27ساله ،پسری که از کودکی جای پدرنداشته اش کارکرده است وتوانسته تنها خانه نقلی ای را در جنوب شهر برای مادرپیر و دوخواهرش اجاره کند.

آتوسا داستان آشنایی خود را با محمد اینگونه تعریف کرد:بعد از فارغ التحصیلی در رشته عمران به عنوان  یک کارآموز وارد شرکت خصوصی مهندسی ای شدم که محمد هم یکی حسابداران تازه استخدام شده شرکت بود.پسری بسیار مودب و متین که حتی به یاد ندارم  قبل از ازدواج لحظه ای در چشمانم نگاه کرده باشد.

همین معصومیت و متین بودنش مرا جذب کرد ولی متاسفانه این خصوصیات برای شروع زندگی مشترک کافی نبود.

بر خلاف نظر هردوخانواده،اتوسا و محمد با شرایط بسیار سختی بالاخره ازدواج میکنند اما عمر این ازدواج به بیشتر از 6ماه نمیکشد چون اتوسا تحمل بی پولی های محمد را ندارد و از طرفی چون از خانواده ترد شده دیگر از طرف پدرش هم تامین مالی نمیشود.

به همین دلیل تصمیم میگیرد به زندگی مجردی اش در خانه پدرش برگردد.پدرش هم که فکر میکند دخترش حالا عاقل شده و هوای عاشقی از سرش افتاده با گرفتن وکیلی مجرب سعی در بهم زدن سریع این ازدواج دارد و حتی فکر گرفتن مهریه14سکه ای  را هم ندارد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۵
مبینا اقاخانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی